donderdag 10 februari 2011

Fototoestel

Fototoestel kwijt. Vorige week in een cafetaria laten liggen. De volgende dag gelijk gebeld. Nee, er is niks gevonden. Ik vertel nog dat ik het op de vensterbank heb laten liggen, misschien ligt het er nog. Er komt hier elke dag een werkster, er ligt niks en er is niks gevonden. Ik zwaar de pest in. Ik had het toestel nog maar een paar maanden. Wat heeft een ander er nou aan. Je hebt geen kabeltje, geen soft-ware en er staan foto’s op die jou niks zeggen. Maar ja, eigen schuld, je moet gewoon niks vergeten, het is zelfs logisch dat het er niet meer ligt! Ik ben blijkbaar nogal naïef, ik dacht echt ik bel even en ga het dan halen .....
Ik kan/wil niet zonder fototoestel, dus maar weer eentje kopen. Geld van de spaarrekening halen, dat eigenlijk voor iets anders bedoeld was. Weer verdiepen in nieuwe handleiding en problemen met hoe werkt het op mijn Apple? 
Dit is het eerste proefje met het nieuwe toestel:


Het is inmiddels een week geleden, heb het geaccepteerd en als ik die foto zie ben ik alweer blij met m’n nieuwe toestel.

3 opmerkingen:

  1. Wat vreselijk jammer van je oude toestel........en dan die kosten! Maar de nieuwe doet het ook stralend! Jij weer genieten...en ik dus ook :-). Hoop je volgende week weer "ergens" te zien. De laatste tijd was het wel vaak in "flitsen". h.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ... en anders weer een koffieleut afspreken!

    BeantwoordenVerwijderen