donderdag 25 augustus 2011

Bijna 10.000!


Ik heb op mijn blog twee tellertjes die het aantal pageviews aangeven.
De eerste is van Blogger en de tweede van Statcounter.
De aantallen verschillen omdat ik de Statcounter op een later tijdstip heb ingesteld en ik denk dat ze op verschillende wijze tellen.
De Bloggerteller staat op het moment dat ik dit schrijf op 9862.

Als je mijn blog leest en je ziet op deze teller het getal 10.000 staan, maak daar dan een foto van, mail die naar me en meld je aan bij ontdekkers (volgers).
Ik verloot onder de deelnemers een prijsje: ik betaal twee drankjes voor je in Café Marleen in Groningen.


7 opmerkingen:

  1. zooo jij krijgt wat bezoeken, leuk hoor!!!
    ben benieuwd wie de 10.000 ste op de teller krijgt
    groetjes mina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi ben hier voor het eerst , maar zeker niet vor het laatst , wat leuk hier......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 9950 nu, als ik dus 50 x reload zijn die goudgele rakkers voor mij. :-)

    (Doe het niet hoor.)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, wie was er nu net voor mij? Ik was nummer 10001. Dus die twee versnaperingen krijg je de volgende keer van mij. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Frans, jij bent de absolute winnaar! Degeen die je voor was, was familie en die zijn van deelname uitgesloten!
    Mail me je adres en de tegoedbon komt naar je toe.
    Groet, Angelika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Gelkinghe, dat had niet geholpen. Reload werkt alleen maar als er iets aan de bladzijde veranderd is. Bijvoorbeeld de stand van de teller. Alleen als je vanaf 2 verschillende IP adressen om en om reload, schiet het op.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Martje, altijd welkom, nieuwe lezers!

    Sylvia, leuk dat je volger bent geworden.

    BeantwoordenVerwijderen