maandag 3 maart 2014

Voorjaarsvakantie Groningen (2)



Zo hee, wat hebben we heerlijk geslapen in het Schimmelpenninck Huys. Via de binnenplaats van het hotel lopen we naar de ontbijtruimte.
De klimop groeit naar binnen, een mooi gezicht. Vandaag zijn we alweer 32 jaar samen, 3 maart 1982 … waar blijft de tijd?

Na het ontbijt lopen we naar het station … het belooft een prachtige dag te worden. We gaan naar vrienden en blijven daar ook nog een nacht, ik word altijd erg blij van zo'n bezoek!


Bij deze vrienden wordt ook altijd erg lekker gekookt … deze keer Sukiyaki, ik ben niet zo thuis in de Japanse keuken, maar het bestaat vooral uit groenten en dat vind ik altijd goed. Er worden twee pannen gemaakt, een met kip en een vegetarische versie met kipstuckjes van de vegetarische slager en quorn. Heerlijk!
Het is wel de bedoeling om dit met stokjes te eten … we laten ons niet kennen, en eigenlijk gaat het ook wel.
Dit ga ik zeker thuis nog eens namaken.

We nemen met z'n zessen de tijd voor deze heerlijke maaltijd en het is erg gezellig. Ik geniet er erg van, ook van het fijne gezelschap.
Lieve vrienden hebben is veel waard!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten