woensdag 7 november 2018

Rozen, takkenril en ... Kips

Het is vandaag weer net zulk mooi weer als gisteren. Als bewijs zette ik gisteren een foto op facebook ... dat we buiten zitten te lunchen ... op 6 november!


Vandaag planten we de rozen, gekregen van Jan Wilde een Tuin. Het zijn er acht, en Henny zou Mijn Architect niet zijn als ze niet op gelijke afstand en netjes langs een touwtje geplant moeten worden. En natuurlijk precies op de kadasterlijn.
Rimpelroos, Rosa Rugosa, met de beste bottels voor mij en de vogels, deze roos moet wel wat in toom gehouden worden, maar we hebben een perfect plekje voor ze. Nou maar hopen op veel heerlijk ruikende bloemen en vele bottels.



Ik ga ondertussen verder met het snoeien en weghalen van dood hout. Gisteren ben ik begonnen daar een takkenril van te maken en ik moet zeggen dat dat erg snel gaat en heel leuk om te doen is. Mijn eerste takkenril:


Tussendoor maak ik een lunch met de nieuwe veganworst van Kips, en ja, heel de dag zit dat liedje in m'n hoofd ... liever Kips lalalala 🎶🎶.
Hij smaakt echt ontzettend lekker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten