zondag 2 juni 2024

Twee keer in korte tijd in het nieuws

Op 23 mei kwam RTV Noord in het Oldeheem omdat Coöperatie Klooster&Buren kans maakt op een Appeltje van Oranje. Hopen dat er maar vaak op gestemd mag worden.

Ze kwamen filmen tijdens mijn Bewegen op Muziek-uurtje. Hier kun je het terugkijken, vanaf minuut 19:38.

De tweede was een interview door Jan Gerrit Vos van Mijn Hogeland. Van de website:

Mijn Hogeland geeft met interviews, reportages en foto’s een beeld van het dagelijks leven op het prachtige Hogeland. Het accent ligt niet op het nieuws en de waan van de dag, maar op rust en gemoedelijkheid. Voor een belangrijk deel vormen spontane ontmoetingen de basis van de verhalen. Uitgangspunt is dat ieder mens bijzonder is en een verhaal te vertellen heeft.



Het is vandaag geplaatst en is hier terug te lezen.





4 opmerkingen:

  1. Ik heb je verhaal op mijn blog gezet.

    Liefs Jan(Wilde een Tuin)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi stukje in "Mijn Hogeland" over jou en jullie mooie tuin!
    Met genoegen heb ik het gelezen.
    Mijn blogwinterslaap is zo ongeveer ten einde, binnenkort weer een blog.
    Te veel beslommeringen waren er, maar gelukkig was er de tuin ; - )
    Hartelijke groeten, Zem.

    BeantwoordenVerwijderen