donderdag 21 december 2023

Kerststuk 4

Mijn laatste kerststuk is een installatie van takken. In ons dorpsbos was van een kastanje een flinke tak afgebroken en ik zaagde daar wat stokken van.

Doordat ik de verhuisdoos vol kerstspullen had gevonden en door de inhoud ging, kwam ik spullen tegen van wel 20 jaar geleden. Ik had al jaren amper iets aan kerstversiering gedaan, maar dit jaar had ik er onverwacht veel zin in.



De kastanjetakken werden op een houten voet getimmerd, ik hing er oude papiermaché ballen en hangers uit India met touwtjes aan. Ik vind 'm zelf erg leuk geworden en het staat mooi voor de schuifpui.


Gezellig en warm in huis, terwijl storm Pia rond het huis raast. Gelukkig de kortste dag weer gehad, daarna krijgen we al een paar seconden daglicht erbij.
De winterzonnewende valt dit jaar op 22 december om 4:27 uur. Als de sneeuwklokjes zich eenmaal weer laten zien ... dan gaan we de goede kant uit.


Ik wens al mijn bloglezers alvast fijne dagen en een goede jaarwisseling!

1 opmerking:

  1. Voor jullie ook alle beste wensen voor 2024.
    Veel liefs Jan en Henri

    BeantwoordenVerwijderen